Docházkové Systémy
Ve spolupráci s naší partnerskou společností IKOS CZ, s.r.o. pro Vás nabízíme řešení docházkového systému na klíč.
Elektronický docházkový systém je ve spojení s docházkovými a přístupovými terminály určen pro automatizovanou evidenci docházky, řízení přístupů osob do vymezených prostor, sledování výrobních operací, výpočty zakázkových prací a přípravě podkladů pro výpočet mezd. Tyto systémy mohou přispět k výrazně jednodušší správě docházky a kalkulaci mezd.
Již více než 10 let jsme certifikovaným dodavatelem docházkových systémů.
DŮVODY PRO ZAVEDENÍ DOCHÁZKOVÉHO SYSTÉMU
Úspory času a financí docílíte kvalitní, lehce ovladatelnou, efektivní a uživatelsky přátelskou evidencí.
- Tento systém je kvalitním nástrojem pro sledování docházky a evidenci využití pracovní doby zaměstnanců.
- Zamezíte časovým ztrátám Vašich zaměstnanců při vyplňování zastaralých docházkových a mzdových výkazů.
- Získáte instrument pro zlepšení nejen pracovní kázně, ale i zefektivnění využití pracovní doby.
- Odstraníte nepřesnosti vznikající ručním vykazováním docházkových údajů.
- Eliminujete záměrné zkreslování a úpravy dat.
- Zefektivníte plánování pracovních plánů, především pak s ohledem na dovolené, nemoci, školení, pracovní cesty, atd.
- Máte stálý přehled o přítomnosti pracovníků.
- Naplníte příslušná ustanovení zákoníku práce.
HLAVNÍ PŘÍNOSY SYSTÉMU
- snadná instalace
- uživatelsky přátelská obsluha
- rychlost a neomezené možnosti výpočtu dat
- systém je používán a je tedy odzkoušen ve velkých továrnách, kancelářích, úřadech státní správy, velkých i malých společnostech s několika zaměstnanci
UŽIVATELSKY PŘÁTELSKÉ PROSTŘEDÍ
- Při vývoji systémů byl kladen důraz především na jeho snadnou ovladatelnost a přehlednost, což se příjemně odrazí ve zkrácení doby pro zaškolení Vašich zaměstnanců.
- Rozložení ovládacích prvků je v přehledných skupinách.
- Systém shromažďuje jednotlivé docházkové údaje a kalkulovaná data na jednom místě. Umožňuje uživateli pracovat v docházkových účtech s časovými, číselnými, logickými či textovými položkami a také s položkami typu seznam. Též je možné nastavit kontrolu opravovaných dat, čímž lze eliminovat zadání nesprávných hodnot.
INDIVIDUÁLNÍ PŘIZPŮSOBENÍ
- Systém Vás v ničem neomezuje a je možné zcela individuálně nastavit jednotlivé výpočty docházkových dat. Jak pro různé skupiny pracovníků, tak dokonce i pro jednotlivce.
- Jádro systému je možno libovolně upravovat a pozměňovat tak výpočty dle aktuálních potřeb zákazníka i legislativy.
- Významnou výhodou je možnost nastavení uživatelských práv pro jednotlivce či skupiny pracovníků pro přístup k různým částem programu, k oddělením či skupinám. Systém zaznamenává uskutečněné opravy v údajích, stejně tak informace o tom kdo opravy provedl.
UŽITNÁ HODNOTA
- Síťová verze pro neomezený počet uživatelů a počítačů.
- Poměr cena / výkon je v případě tohoto systému velmi výhodný. Další výhodou je pak bezplatná licence databázového serveru a přehledná licenční politika.
- Licence pro neomezený počet docházkových terminálů.
- Ochrana investic a otevřenost systému. Systém chrání Vaše investice. Dovoluje uživatelům i Vašim programátorům snadnou úpravu výpočtů dle nových požadavků.
EFEKTIVITA
- Veškeré kalkulace probíhají v reálném čase a máte vždy k dispozici aktuální data.
- Architektura CLIENT-SERVER, založená na databázovém SQL serveru FIREBIRD 2.5 nebo MS SQL server zajišťuje bezpečnou správu dat a velmi rychlé zobrazení požadovaných údajů. Výpočet docházkových dat je prováděn on-line.
- Celý systém pracuje v prostředí MS Windows XP SP3/ 2003/ 2008/ VISTA/ WINDOWS 7/ WINDOWS 8.1/ WINDOWS 10/ WINDOWS 11 a podporuje prostředí virtuálních serverů. Pro síťovou instalaci je nutný komunikační protokol TCP/IP, sdílení složek není nutné, což zvyšuje bezpečnost systému. Tato verze systému byla navržena s maximální důrazem na rychlost a optimalizaci přenosu dat. Lze ji tedy využít i v pomalejším síťovém spojení (např. při on-line provozu vzdálených poboček).
OTEVŘENOST, ADAPTABILITA
- Systém lze využít i pro správu a evidenci dat z jiných aplikací. Vedoucí zaměstnanci tak mohou mít ucelená data o zaměstnancích v jedné centrální aplikaci.
- Díky doplňkovým PLUG-IN modulům je možné vložit do systému nové funkce nebo změnit funkce stávající, datové formuláře, tiskové sestavy, importní a exportní knihovny. Systém je tedy otevřený k dalšímu rozšiřování a je vysoce adaptabilní. Doplňkové moduly lze vkládat i do komunikačního programu Přenosový agent a tak začlenit do systému i další hardwarová zařízení (GSM moduly, zabezpečovací ústředna, nápojové a výdejní automaty, šatní skříňky apod.).
- Pomocí PLUG-IN modulů, exportních knihoven a ACTIVE-X komponenty umožňuje docházkový systém bezproblémové využití uložených dat i v dalších aplikacích (plánování výroby, mzdové systémy, přístupový systém, evidence kopií, stravovací systémy, kniha návštěv, doprava, atd.).
HARDWARE
- K nabízenému systému je možný výběr z širokého spektra hardwarového zařízení. Od docházkových terminálů přes přístupové terminály, snímače otisků prstů, doplňky, zámky, zdroje, čipy, karty, atd.
Rádi Vám s výběrem vhodného řešení pro Vás poradíme! Proto nás v případě zájmu neváhejte kontaktovat.